luni, 20 septembrie 2010

Your visas will be valid for entry to Canada until 08-09-2011

Prima postare pe blog. Evident, trebuie început ”cu dreptul”. E ca acea superstiție care spune că trebuie să ieși din casă cu dreptul, dacă vrei să-ți meargă bine toată ziua. Cum nu știai? Nu faci așa zi de zi? A, e bine, de fapt nici eu nu țin cont de asta. Dar așa s-a potrivit acum, ce să-i faci.

Ei bine, așa cum spune și titlul, am primit invitația la viză!! Primul lucru care mi-a venit în cap a fost mesajul lui Neil Armstrong That's one small step for man, one giant leap for mankind. Habar n-am de ce...

Sincer să fiu, nu mă așteptam să primim invitația așa de repede. În plus, nu cred că vom pleca așa de repede. De aceea, invitația ne-a prins un pic pe nepregătite, pentru ca trebuie să-i refecem pașaporul lui Ștefănut. Al lui expiră în mai puțin de 12 luni, și mesajul cu invitația la viză spune clar că trebui trimise ORIGINAL passport or travel document with at least 12 months remaining validity for you and your dependents. Pașaportul va fi eliberat cam în 2 săptămâni, deci pe la începutul lui octombrie vom putea depune pașapoartele și restul documentelor în drop-box. Plicul depus în drop-box trebuie să conțină următoarele:
Buuun... Deci avem de făcut un pașaport, niște poze (instrucțiunile referitoare la poze diferă puțin față de instrucțiunile din ghidul pentru Dosarul 2, dar nu foarte mult) și cel mai important, de plătit taxele. Sumă care nu este deloc de neglijat, este vorba (în acest moment cel puțin) de 720 euro.

Un comentariu:

  1. nu ai mai scris nimic,de ce?
    cum e in canada?
    si noi am fi curiosi daca ai avea timp si chef sa scrii.

    RăspundețiȘtergere